Lang zal ze leven…..

Onze dreumes (help, moet ik nu de naam van mijn blog veranderen?) heeft een erg leuke verjaardag gehad.

Vanochtend heeft ze het nog even lekker rustig aan gedaan, terwijl papa en mama nog druk bezig waren met taarten bakken en schoonmaken.Het huis was al versierd, met heel veel vlaggetjes.
Zo rond half 2 kwamen de eerste gasten en rustig aan zijn we begonnen met de vele cadeaus uitpakken.
En o, wat heeft ze er veel gekregen. Boeken, kleertjes, een loopfiets, een trekeend, puzzel, xylofoon enzovoort. Erg leuk vond ze het!

DSC_0116b

DSC_0067

En haar loopwagentje hadden we toch maar even ingepakt, ook al loopt ze er al twee weken mee. Die had ze dus de hele ochtend moeten missen…

DSC_0059 
  

Dit waren uiteindelijk alle cadeautjes:

DSC_0159

Na een paar cadeautjes te hebben uitgepakt en toen de meeste mensen er waren, was het tijd voor de taart.
Voor Saar had ik kwarktaart met bosvruchten en ze vond het heerlijk!!! Ik had ook een leuk filmpje maar die moet ik nog even bewerken, (staat ook veel bezoek op).

DSC_0077

DSC_0100

Na de taart ging Saar lekker even slapen en tegen alle verwachtingen in, sliep ze meteen en heeft ze gewoon anderhalf uur geslapen, net als altijd.

Vervolgens waren er nog meer visite, nog meer gezelligheid en nog meer cadeautjes en Saar genoot volop!
Rond half 6 liepen we met wat familie naar het pannenkoekenhuis. Dat was voor Saar de eerste keer uit eten en de eerste keer een pannenkoek en ook dat was een groot succes.

DSC_0150

Toen terug naar huis en heerlijk naar bedje toe, want van zo'n leuke dag word je erg moe.

Dankjewel iedereen die erbij was, voor de gezelligheid en alle leuke cadeautjes!
 

 
 

5 gedachten over “Lang zal ze leven…..

  1. Antje

    Wat een leuke foto’s!

    Ze is heerlijk gewend, nu echt baby-af…

    Het is wel snel gegaan hè, dat eerste jaar… en nu gaat het (voor mijn gevoel tenminste) alleen nog maar sneller…

    Ik hoop dat jullie lekker na genieten van deze speciale dag!!

  2. mili

    hee, wat een heerlijke foto’s, klinkt als leuke dag!
    ik heb nog niet op je smsje gereageerd, maar gaat goed hier.. behalve dat ik me behoorlijk beroerd voel!!xxx

Reactie